flowerish my heart

Friday, December 10, 2010

Hahhaha..Thanks Pija a.k.a. Kak Long my BFF

Hehehehhe..

terkejut tak tetiba out of sudden aku terhapdet blog aku. Sebabnye tengah jer aku bz menaip proposal paper aku nih aku terima email update dari blog kesayangan aku nih. dari siapa lagik? Hop Kos la dari Puan Siti Sifir. Hahahahahaha

Thanks kak long for reminding me on the existing of my blog. Aku dah terlupa dengan kewujudan blog aku nih. Sebabnya, since bekerja kat tempat baru, most of the time, aku balik masa matahari dah menyorok di sebalik awan. faham2 la..dah sampai jer umah nak kena belek anak, belek suami..Oopsssssss. (ter 18 sx) hahahahahah.

Anyway, aku akan gigihkan tangan aku untuk menghapdet blog aku pas nih.. May be aku boleh cerita pengalaman di tempat baru aku ni..sedikit demi sedikit..Chewah..ala-ala to reveal the untruth la plak..

Ok lah kak long..thanks a lot again. Now I have to continue with my proposal paper. Ada dua paper nak kena siapkan lah..and ada 2 kes nak kena close.huhuhuhuh..

Wish me luck my followers.. (hahhahaha!! cam la glamer sangat blog aku nih) kwang kwang kwang!!

Muahs



No comments:

Related Posts with Thumbnails