flowerish my heart

Monday, August 2, 2010

Betul tak aku cakap????

Betul tak???

kan aku pernah cakap dulu..eh silap..aku pernah type dulu dalam entry aku yang mengatakan aku ni bukanlah seorang blogger yang setia. Memula aku jadik blogger sebab terikut2 trend..hehehhehe. Masa tu aku ingat lagi yang aku tahu memulakan blog ni ialah Esah masa dia g study jauh nun kat obersea..Masa tu dia buat Master...

Pastu aku pun buat lah blog. masa ni student lagi kot..satu page, dua page...pas tu...habeh....ntah apa ke nama website and password aku pun aku dah lopa.Padahal masa tu dah upload dah gambau aku naik sampan masa kat Genting Highlands...So blog pertama aku pun terkubur.....

Aku pun buka blog kedua masa aku tengah stress tahun 2009 kot..Tak tau nak citer kat sapa masalah..tulih la anonymous..Cheeyeah la konon.. Pastu dua entry je aku type..bila aku dah cool, masalah dah terbang..blog aku pun melayang...hehhehehe. Again..my blog Gone With The Wind.

Pastu masa keje kat Ulu Kelang plak, tengok kawan2 aku berblogging..aku pun ikut jugak la blogging sebab buhsan teramat sangat....kawan-kawan aku sibuk meniaga kek la...cokolat la..hapdet kisah diri la..aku??ikut suka hati apa nak hapdet...

Sekarang plak sejak dah join company baru..aku dah busy. Blog pun dah bersawang bak kata sedara aku Rose.

Actually start dari first day join company baru kepala otak aku dah ada macam2 nak hapdet..tapi..bila sampai umah jer dah penat. Tak kuasa la nak FB and ber blog.Baik layan si anak dara aku tuh..:)

Yang aku risau....adakah blog aku nih akan berkaratz????

Kita tengoklah nanti yer...huhuhuhu. K lah nak bersiap pegi keje. Sekarang ni g keje dah kena bersesak dalam lrt..sedey betui..Dah kembali ke zaman masa awal grad..tapi ok gak..naik lrt dapat tengok gelagat orang, kan??


1 comment:

Pija Madzlan said...

hajar, series, blog hang dah berkarat ni!!!

Related Posts with Thumbnails