flowerish my heart

Tuesday, July 6, 2010

Don't cry for GERMANY, Argentina!!!


Oh NO!!Poning kepalo pakcik ni ha...Gambau itu adalah gambau pakcik Diego Maradona!!Ruplak kepala selepas Argentina di jadikan ayamtina oleh GERMANY di World Cup 2010, Waka Waka..hehehhe

Hehehhe..sebenarnya aku asalnya bukan lah peminat bola sepak. Tak layan pun. Tak kuasa la..Boring la..Menyampah lah ..macam-macam.sebab boring apsal orang yang ramai-ramai tu duk kejar bola yang satu. vongoks kan aku???.

Tapi aku akhirnya telah jatuh chenta melayan bola sepak Piala cawan??? dunia 2010. Semuanya bermula apabila encik suami mengajak aku menemani dia layan match di antara Germany dan England di Restoran Air Buah Gelas Besar Selayang. So pergilah aku join sekali, bawaklah si kecik Nuwaila tu.hangkut jangan tak hangkut ,kan...

Memang aku admit GERMANY memang teamwork terbaik dari ladang. 4-1 tuh ngan England. Mantop bangat!! Tapi..hehehhehe terdapat Cerita kelakar apabila menonton match itu iyerlah  bila sepakan Lampard yang memang SAH-SAH GOL tu TAK DIKIRA pengadil.hehehehheh. Tak boleh blah punye Pengadil World Cup!! Satu dunia nampak kan??but..well if pengadil dah kata tak masuk, maka tak masuklah..ehhheheh. Cian England. Macam kena tindas plak.


Oops...bila tengok gambar dari itikkejam...OO garisan dalam tu senget dan melengkong rupanya. Patutlah tak nampak.hikhikhik..
Kalau tak sure dah 4-2, kan??tapi peminat England kena terima hakikat, walaupun Pengadil nampak pun gol tuh, tetap keputusannya England Tewas di tangan Germany.4-2..Tetap ada gap 2 mata.. Tak trekejor yob!! Cayalah German!! Apapun, England tetap kuat dari Argentina sebab Argentina tak dapat memecahkan sebiji pun telur ayam mereka..

Sebut pasal World Cup, tetiba aku teringat teka -teki pasal bola sepak yang aku baca dari Mastika Julai 2010. Kenapa orang main bola sepak, setengah jam masa pertama itu 45 minit??bukankah sepatutnya setengah dari satu jam ialah 30 minit? agak notty dan dirty sikit..Ini adalah kerana 1 minit untuk 1 bola. Oleh sebab mereka ada 45 bola maka dapatlah 45 minit masa...heheheh. 1 bola yang dikejar dan 44 lagi bola yang berkeja2an..CES!! sapa la yang buat teka teki nih.

Apapun, aku tak sabar nak tengok game Germany lawan Spain..Biarlah Kurita meramalkan Spain menang..aku tetap akan sokong GERMANY!!;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails