flowerish my heart

Saturday, June 12, 2010

Selamat Pengantin Baru Salina


Hari ni aku attend wedding kawan aku masa UIA. Actually, different course. Aku Political Science, but dia Psych. Selamat Pengantin Baru Salina. Semoga jodoh berkekalan hinga ke akhir hayat. Last aku jumpa masa kat UIA la..Lama gilos. Tu pun masa sem tengah-tengah. Sem before grad takde aku rasa.huhuhu. Walaupun dia baru invite aku semalam tru sms, (sebab dia dapat no aku dari my bff semalam)  dia sangat happy sebab aku tetap datang hari ni.. =)


Kat sini jugak la aku berjaya re-union ngan Siti Asmahani setelah few years tak jumpa. Last perjumpaan dulu masa aku lawat dia bersalinkan Najla Irdhina kat Hospital Tawakal.. Tak silap aku 3 or 4 years back. Apapun, makanan kenduri Salina memang curlastt..tak sempat tangkap gambar bebanyak sebab duk khusyuk sembang.hehehehhehe..

Adios!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails