flowerish my heart

Wednesday, June 30, 2010

Mood bekerja...

Hari ni baru aku masuk opis after cuti 1 hari on Monday, dan attended 2 days training dekat MEF.  Collective Bargaining..itulah tajuk training aku. Apa kebenda tuh??Actually Collective Bargaining adalah berkaitan dengan negotiation process dalam mencapai persetujuan untuk Collective Agreement. Pendapat jujur aku training ni sangat bagus. Walaupun aku ada experience dalam few sessions of Collective Bargaining masa dekat Sentosa dulu, training ni dah memberi aku lebih pengetahuan lagi dalam pendekatan terbaik untuk mencapai kesepakatan bersama....Win-win situation  still favour in management.Mungkin semua ni akan lebih berguna kemudian... ;)

Aku memang suka pegi training. sebab aku percaya bila pegi training pasti aku dapat menambah ilmu di dada dan dapat berkenalan ngan ramai kawan baru. Tapi tetap tak lupa kawan2 sedia ada. training adalah satu cara yang majikan boleh guna untuk menaikkan motivasi pekerja. Cuma sayang sebab ada sesetengah pekerja menganggap training atau latihan yang diberikan sebagai satu hukuman yang membosankan. Come on fren, masa training la nak keluar dari suasana opis, dapat networking dan disamping itu jugak dapat makan sedap..hehehehhe.

alamak..kena masuk meeting plak...tbc ;p

No comments:

Related Posts with Thumbnails