flowerish my heart

Sunday, May 16, 2010

Bila Nuwaila Bersolat...

Entry kali ni banyak gambau jer ek..sebab aku nak share ketawa bila tengok semangat anak daraku yang satu tahun 5 bulan itu bersolat. tapi aku tak bentangkan sejadah la sebab masa ni anak dara aku bersolat depan TV masa aku n mr. hubby tengah layan TV;- Janganlah persoalkan kenapa budak 1 tahun 5 bulan ini tidak memakai telekung dan berbaju seksi ye..

 -kaki siap sebelah kanan ke atas tu. sujud camne pun aku tak tahu-

-ha.yang ni better sikit kaki tak terpeleot-

-kena letak tilam sebab budak kecik ini sambil sujud suka jilat lantai-

-ha yang ni dah nak bangun. masa sujud tonggek tak sempat capture gambar sebab cepat dia bangun-


-Alhamdulillah, yang ni almost perfect-




Bila dah selesai solat dia, dia terus bergolek sekejap then sibuk pegi tepi pintu main kasut papa dia yang sangat gedabak itu...sexy tak bahu anak dara i??

Okaylah, uols good nite.zzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Related Posts with Thumbnails