flowerish my heart

Monday, May 17, 2010

Kenapa Aku Tulis Blog???

Kenapa aku tulis blog ek?? setiap orang ada alasan tersendiri untuk berblogging. Ada yang suka nak bercerita pasal apa sahaja berkaitan diri sendiri, ada yang berceloteh pasal masalah, ada yang nak kongsi cerita ceriti pelbagai mood, ada yang nak promote biz atau produk niaga masing2 dan ada juga nak kongsi ilmu atas tujuan motivasi dan dakwah. atau gossip-gossip menjatuhkan orang lain. Walau apa tujuan individu berblogging, semua punya style tersendiri nak menyampaikan idea masing-masing. Ada orang menulis blog memang untuk mencari pembaca, ada orang plak suka nak meluahkan isi hati tersendiri, orang nak baca bacalah, taknak baca pun takpe. Ada aku kesah??hehehhehe

Aku sebenarnya lebih suka membaca blog orang lain untuk memahami banyak perkara dan mempelajari benda baru. Hehehhehe. Tapi bila dah selalu sangat baca blog orang terasa plak aku juga ada cerita untuk dikongsi. Cerita apa??? Rojak lah...Macam-macam ada.. ;P



No comments:

Related Posts with Thumbnails